ברוכים הבאים לקורס הראשון מסוגו בעולם:

קורס למנהלי קוסמטיקה

למי הקורס מתאים ?

⇐ מנהלים ותיקים.

⇐ מנהלים חדשים.

⇐ מנהלים שעתידים להיכנס לתפקיד ניהולי.

⇐ בעלי עסק.

⇐ שותפים פעילים.

⇐ כל מי שבעל תפקיד ניהולי כלשהוא בחברה.

הגבירו את הסאונד ולחצו PLAY...

מנהל יקר, חשבת פעם מה היה קורה לחיים שלך אם היית מצליח להגיע ליעד החודשי שלך, כל חודש בחודשו ?

תגיד לי אם הסיטואציה הבאה מוכרת לך… 

אתה מנהל צוות של סיילזמנים, חלקם טובים, רובם פחות…

אתה משקיע הרבה על מנת לשפר אותם, אתה עושה טרייניםשיחות אישיות וכל מה שאתה יכול כדי לדחוף אותם קדימה.

אבל הם, תקועים בבינוניות.

אם לסיילזמן החזק שלך יש יום טוב או שניים, הוא לא יודע איך לשמר את זה לאורך זמן,

אם לסיילזמן הבינוני שלך יש יומיים לא טובים, הוא על סף נפילה ל”בור ללא תחתית” לעוד תקופה בלתי מוגבלת של איבוד בטחון עצמי.

אם לסיילזמן החלש שלך יש יום טוב, זה עדיין קורה רק פעם-פעמיים בשבוע ולא יותר (במקרה הטוב)…

ומה שאתה שומע מכולם זה כל הזמן תירוצים

אבל אתה מבחינתך – דוחף קדימה! לא נותן לשום דבר לעצור אותך!

מפרפר כל היום, נותן תשומת לב למי שצריך, נותן משוביםיוזם שיחות מוטביציה, מנסה לעורר את כולם…. 

אבל לפעמים, זה מרגיש כאילו אתה היחיד שרוצה באמת.

זה נראה כאילו אתה רוצה שהם יצליחו יותר מאשר הם רוצים להצליח!

הסכנה היא…

שלפעמים, זה בא על חשבונך. זה פוגע בך,

יכול להיות שכתוצאה מזה אולי המכירות שלך נפגעות,

יכול להיות שזה מביא אותך לתחושה של תסכול ועוגמת נפש,

יכול להיות שאולי זה שואב לך את כל האנרגיה ומוריד לך את המורל.

אולי אפילו כבר יצא לך לחשוב:

 “לא משנה מה אני עושה, אני לא מצליח לגרום לסיילזמנים להתייצב ולהגיע ליעדים גבוהים,

אולי אני מבזבז את הזמן שלי, שום דבר שאני עושה גם ככה לא מחזיק מעמד להרבה זמן, אולי אני לא מתאים לתפקיד הזה…”

אז יש לי חדשות מעודדות בשבילך – גם אני הייתי במקום הזה!

בשנתיים הראשונות שלי הייתי מנהל בינוני מאוד…

עד שיום אחד – התמזל מזלי, והגורל הפגיש אותי איתו –>

כנראה שאתה לא מכיר אותו, אבל קוראים לו טל גורדון והוא גאון בהנעת אנשים וניהול אופרציות בתחום הקוסמטיקה, והוא מהדינוזוארים שהתחילו ‘עגלות’ משנת 2001. למזלי הרב, כשאני הייתי מנהל אזור בשנת 2010, טל היה מנהל המרחב שלי.

ומה אני אגיד לך…

שנה של עבודה איתו הקפיצה אותי 20 דרגות (!) בכל מה שקשור לניהול ומקסום היכולות של סיילזמנים כי ברגע שהתחלתי להטמיע את כל מה שלימד אותי, הצלחתי להגיע כל חודש ליעד החודשי.

באמצעות הטכניקות שלימד אותי, הצלחתי לעזור לסיילזמנים שלי למקסם את היכולות האישיות שלהם – ולהגיע ליעדים שלהם.

הסודות האלו עזרו לא רק לי, אלא למאות מנהלים מכל העולם שמצליחים להשיג תוצאות הרבה יותר טובות באמצעות הידע המוכח הזה.

וכעת אני כאן כדי לחלוק את כל הידע הזה – איתך !

אז…..

אם אתה רוצה לגרום לסיילזמנים שלך למכור ה-ר-ב-ה יותר,

ואם נמאס לך להיות גננת ו‘לכבות שריפות’ כל הזמן,

ואם בא לך לקבל ‘מפת דרכים’ שתגלה לך מה הדבר הנכון לעשות בכל סיטואציה,

אז סימן ש:

הגיע הזמן שתקבל סיסטם ניהולי 'על מגש'!

משך הקורס 6 שעות
(2 מפגשים של 3 שעות)

קורס המנהלים הבא יתקיים בעוד:

ימים
שעות
דקות
שניות

בתאריך 13+14 ליוני (יום א+ב)

ארה"ב+קנדה

חוף מזרחי: 20:00-23:00 חוף מערבי: 18:00-21:00​

אסיה

פיליפינים, סינגפור, טאיוואן, הונג-קונג

08:00-11:00

כל יתר מדינות העולם יכולות להסתנכרן לפי שעון ישראל

03:00-06:00 לפנות בוקר
(בלילה בין יום א' ל-ב'
ובלילה בין יום ב' ל-ג')

קורס מנהלים בפיליפינים

קורס מנהלים בתאילנד

קורס מנהלים בישראל

קורס מנהלים בקנדה

מה נלמד בקורס ?

♦ איך לגרום לסיילזמנים לרצות להצליח – מבלי שנצטרך “לרדוף” אחריהם כל הזמן על מנת שימכרו. 

♦ איך לדבר ולהניע כל סיילזמן בדרך הייחודית שמתאימה לו. 

♦ ניהול זמן יעיל למנהל – איך להשקיע בסיילזמנים את הזמן שלנו – בדרך שלא תפגע בנו.

♦ איך לשמור על מורל גבוה של הסיילזמנים לכל אורך השנה.

♦ איך לשים גבולות ברורים כדי שכולם יידעו מה מצופה מהם בכל רגע נתון.

♦ איך לגרום לסיילזמנים להעריך את העבודה הקשה שלכם ולא לקחת הכול כמובן מאליו.

♦ איך להכשיר אנשי מכירות ולהביא אותם מ-0 ל-2,000$.

♦ איך לרתום את הסיילזמנים להשגת היעד החודשי של החברה.

♦ איך לסרב לבקשות מיוחדות של סיילזמנים, מבלי שהם ייפגעו \ ייעלבו \ ירדו במספרים.

ועוד הרבה יותר מכך!

עדויות של בוגרי קורס המנהלים

מה יקרה לכם אחרי קורס המנהלים ?

♣ תהיה לכם סוף סוף תכנית עבודה ברורה שלב-אחרי-שלב ל-6 חודשים הקרובים.
♣ ההתנהלות היומיומית עם הסיילזמנים תיהפך להיות קלה ופשוטה בלי “ריקושטים”.
♣ יהיו לכם את כל הכלים הפרקטים שיעזרו לכם למקסם את הפוטנציאל האנושי של הסיילזמנים שלכם.
♣ תדעו איך לבנות אנשי מכירות לשנים רבות.
♣ תדעו להפוך כל חסרון ליתרון (חוסר כוח אדם, חוסר במוצר מסוים וכו’)
♣ לא תהיו תלוים יותר ב’כוכב’ אחד שעושה מכירות בחברה ותוכלו להביא את כולם לרמות הגבוהות.
♣ והכי חשוב – הביטחון העצמי שלכם יעלה לשמיים!

שרון, איך אדע בוודאות שהקורס מתאים לי ?

האם נתקלת אי פעם באחת הבעיות האלו ?

יש לך בצוות סיילזמן עם פוטנציאל אדיר שעדיין לא מצליח להתרומם ?

יש לך בצוות סיילזמן שיודע למכור, אבל לא יודע לשמור על אנרגיות ?

יש לך בצוות סיילזמן טוב שנכנס ל’בור שחור’ ואיבד את הביטחון ?

יש לך בצוות סיילזמן טוב שעושה מכירות גדולות, אך אתה יודע שהוא יכול לעשות מכירות ה-ר-ב-ה יותר גדולות ?

יש לך בצוות סיילזמנים חדשים\חלשים שאתה חייב לדחוף קדימה במהירות ?

יש לך בצוות סיילזמנים שמגיעים לסכומים מסוימים ומסתפקים ?

יש לך סיילזמן עם פוטנציאל אדיר שאתה יודע שאם לא יתרוממו בזמן הקרוב הם יעזבו ?

"בתור מנהל, הסיילזמנים נושאים אליך עיניים על מנת שתוציא מהם את המיטב,

אל מי אתה נושא עיניים שיוציא ממך את המיטב?"

אז אם אתם מוכנים לקחת יוזמה ולהיהפך למנהלים מעולים, הצטרפו אלי לקורס שלא תשכחו בחיים.

ימים
שעות
דקות
שניות
© כל הזכויות שמורות לשרון קאשי בע"מ

למידה רק לשם למידה, ללא יישום בפועל – לא תניב תוצאות. אנחנו לא מאמינים בקיצורי דרך – צריך לפעול וליישם את מה שלומדים כדי להשתפר באמת. התוצאות של העדויות המפורסמות הן לא טיפוסיות. אלה תוצאות של לקוחות שהטמיעו את העקרונות של התכנים ועבדו לפיהם. כל אדם מגיע לתוצאה שונה. מה שעושה את ההבדל זה מידת המאמץ והאישיות שלך. הלקוח הממוצע שלנו שמיישם את אסטרטגיות אלו, בדרך כלל מגדיל את כמות המכירות שלו.

אני מתעניין ב:

פרטי מתעניין

Want to receive PRO Tips?

Become a Cosmetics Sales with a series of pro tips from me to you!

READ 3 CHAPTERS

Please leave your email, we will send you the chapters right away!