273681_8405e2d3bb6f4165a6c77a4d46117c12~mv2_d_5616_3744_s_4_2[1]
Sharon Kashi

Sharon Kashi

החלטה על רכישה – מי לוקח אותה ?

מה גורם לאנשים לקנות דברים? האם זה בגלל שאנחנו צריכים את זה? או האם זה בגלל שאנחנו רוצים את זה? הרבה מחקרים נעשו בנושא זה ובאופן מוחלט הוכח שאנחנו לא קונים דברים שאנחנו צריכים. אנחנו קונים את הדברים שאנו חושקים בהם.

התגלית הגדולה פה היא ההבנה שהרצונות שלנו הם רגשיים ולא הגיוניים וזה משהו שחשוב להבין אותו בגישה המכירתית שלנו. כדי להוכיח לכם שאנו בהחלט לא יוצרים הגיוניים, אנו יכולים לחשוב על העובדה שאם היינו הגיוניים, היינו אוכלים רק סלטים (מגידולים אורגניים), לעולם לא היינו מעשנים (שום דבר), היינו מתעמלים כל יום ובעצם דואגים לבריאות שלנו בצורה הרבה יותר טובה.

אז בפעם הבאה שתכנסו למסעדה ותדלגו על עמודת הסלטים ותבחרו לעצמכם פיצה או המבורגר טעימים, לפחות תהיו ערים לעובדה שהתשוקות שולטות עליכם בחוזקה, נסו להשיב מלחמה וספרו לי אם זה עבד לכם 🙂

אז עכשיו כשאנחנו יודעים שהחלק הרגשי הוא זה שמשתלט על ההחלטה לביצוע רכישה, עלינו להבין כיצד לרתום את הרגש לטובתנו. בכדי לעשות זאת אנו רוצים לדבר ישירות אל הלב של הלקוחות שלנו על ידי אמירת דברים שיגרמו להם להיות קצת רגשניים, למשל:

“גברתי, אני בטוחה שאת לא אישה אנוכית – את אמא, נכון?
אני בטוח שכל יום את דואגת לבעלך ולילדים,
מכינה להם ארוחת בוקר, צהריים וערב, שוטפת כלים, מנקה
את הבית, מכבסת, מחליפה מצעים ובגדול עושה הכל למען כולם, האם אני צודק ?? אז היום, את הולכת לעשות משהו רק בשבילך! ”

כמו שאתם יכולים לראות, על ידי הפנייה אל הצד הרגשי של הלקוחה, נוכל להתחיל למצוא את “כפתור הרכישה” שבסופו של דבר יגרום לה להרגיש משהו בסגנון: “אני באמת עובדת קשה, ואאני כל הזמן דואגת ומטפלת בכל הסובבים אותי. אנחנו באמת חיים רק פעם אחת והחיים קצרים מדי, למה שלא אפנק את עצמי?”

עכשיו, כמובן שהלקוחה שלכם לא תרגיש כך רק ממשפט אחד שתגידו לה, אבל כשאתם הולכים על מסלול המכירה הרגשית ויש לך עוד הרבה משפטים כאלו בארגז הכלים שלכם, זה בהחלט יהפוך אתכם למשכנעים טובים יותר.

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email

אני מתעניין ב:

פרטי מתעניין

Want to receive PRO Tips?

Become a Cosmetics Sales with a series of pro tips from me to you!

READ 3 CHAPTERS

Please leave your email, we will send you the chapters right away!